pondelok 28. októbra 2013

Kredenc

      Človek niekedy náhodou objaví vec, po ktorej túži. Tak to bolo aj u mňa. Náhodne som navštívila na internete stránku, kde sú rôzne starožitnosti a tam som ho objavila - kredenc, ktorý čakal na mňa. Rezervoval si ho síce už predo mnou jeden človek, ale neozval sa.  A tak pani, ktorá ho predávala, mi ho rezervovala. Veľmi som sa potešila. 
      Už je doma. Zatiaľ som s ním nerobila nič, okrem odstránenia samolepiacej tapety (mimochodom vzor zebra) z pracovnej dosky. Tapeta so sebou strhla kde-tu aj farbu, čím teraz kredenc dostal shabby vzhľad - páči sa mi. 


            Vpravo je patinovaný "šuflíček", ktorý som zachránila 
                         z rozpadnutej staručkej skrinky.


Starožitná vitrína čaká na svoje miesto.

Detail dvierok na vitríne - v skutočnosti je naozaj krásne vypracovaný.

                            Starožitný čajník - ručne maľovaný



  Dózy, ktoré som objavila náhodou cestou z práce v jednom obchodíku so super vecami





               Kohútiky na malých dózach - veľmi som sa z nich tešila...

Vtáčiky so štipcom sú určené na zdobenie stromčeka, ale ja som neodolala a dala som jedného aj na dvierka kredenca.


Zachránený "šuflík"

Staré rádio, ktoré bolo pripravené na vyhodenie našlo svoje miesto  na kredenci 
             Patinovaný svietnik z obchodíku, kde je kopec super vecí


               Hrnčeky s červenými ružami :) (objavené náhodou)

     Tak...a je tu pondelok. Aj napriek posunu hodinových ručičiek 
som ešte hore. Padá mi hlava a bolí ma krk. Musím ísť spať, 
lebo o pár hodín je treba byť hore a cupitať do práce. Tak zdravím každého a zároveň ďakujem za návštevu môjho blogu. Majte všetci krásny týždeň!!! 
                                                                Iveta




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára