streda 9. októbra 2013

     

Prvé pokusy...august 2013

V úvode som spomínala, ako som sa prostredníctvom niektorých blogov, ktoré som navštívila, inšpirovala a získala väčšiu odvahu prerábať staručké vecičky. Počas krásnych letných dní cez prázdniny som sa do toho s chuťou pustila. Mala som trochu obavy, ale čo už...ak nič neskúsim, neviem, či to dokážem. Tak radšej niečo spraviť a vidieť výsledok. 

staručké stoličky, ktoré boli odsúdené na vyhodenie, alebo spálenie... pred úpravou
Priebeh obnovy...čistenie, brúsenie, umývanie, patinovanie...
obnova poťahu


... a výsledok...
 Veľmi som sa tešila, že tieto staručké stoličky ešte poslúžia. :) Všetkým prajem príjemný večer . 

2 komentáre:

  1. Ahoj Iveta, vidím, že začínaš blogovať. Prajem veľa šťastia. Ja som si založila už druhý blog.
    Prvý www.rexona-domov.blogspot.com bol zavírený, tak som ho zablokovala, aby sa ďalej tie hnusné víry nešírili.
    Na takej stoličke sedím v práci, sú určite lepšie a pevnejšie, ako tie nové. Pekne sa Ti vydarila renovácia. Pekná farba, možno poťah by som dala iný, ale to záleží na Tvojom vkuse.
    Maj krásny víkend.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Emily, ďakujem za povzbudivé slová. Prednedávnom som ešte ani netušila, ako sa blog zakladá, takže som naozaj nováčik. Stoličky pochádzali z jednej zrušenej krčmy a predtým boli asi inventárom nejakej kancelárie, takže boli naozaj vo veľmi zlom stave. Bol to vlastne len taký prvotný pokus o záchranu. Poťah na tej, ktorá je na fotke je len provizórny - čo dom dal, na zvyšných už je iný. Nemám tu zatiaľ fotku. Emily, máš veľmi pekný blog. Je mi ľúto, že si musela ten prvý zablokovať. Mohla by som poprosiť o nejaké rady, čo sa týka blogu? Napríklad - ako sa dá dať na blog presný čas - hodiny (také nástenné) a tie pekné animácie. Dúfam, že niektoré tie "blogové grífy" zistím postupne. Len keby toho času bolo trochu viacej... Ešte Ti chcem poblahoželať ku krásnej princezničke - vnučke. Je nádherná. Prajem Ti krásnu nedeľu a celý budúci týždeň. Ďakujem ešte raz za komentár.
    Ostávam s pozdravom
    Iva :)

    OdpovedaťOdstrániť