streda 9. októbra 2013

Október 2013

     Je tu jeseň. Chladné dni sa ohlásili pomerne skoro. Ani nemuseli. Ja by som radšej prijala, keby bolo leto dlhšie. Samozrejme, že s nepríjemným chladom prídu rôzne ochorenia a nachladnutia. Jasné, že to neobišlo ani mňa. Tak sa doma liečim. Ale ako sa hovorí, všetko zlé je na niečo dobré, tak aj v mojom prípade sa to potvrdilo. Konečne som rozhodla založiť si blog. No, priznám sa, že všetko, čo sa týka blogu, je ešte pre mňa nové, ale snažím sa učiť za pochodu. Veď najlepší učiteľ je prax. Vy všetky šikovné, tvorivé a milé stvorenia, ste ma tak nadchli a inšpirovali, že som neodolala. Za to vám nesmierne ďakujem. Je toľko kreatívnych ľudí, až žasnem! Vďaka za mnohé cenné rady, ktoré som vyskúšala v praxi pri kreatívnom tvorení. Zatiaľ vás všetkých zdravím a teším sa na vás.
                                                             
                                                                           Iveta



   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára