piatok 11. októbra 2013

Moje patinovanie


     
     August bol bohatý na slnečné lúče, ktoré sú tak potrebné na energiu...(ach, čo by som dala za to, aby bolo teraz tak krásne teplo a slnečno). Slnko, chuť niečo tvoriť, zvedavosť - to všetko boli okolnosti, ktoré som potrebovala. Ide sa na to, povedala som si a utekala som nakúpiť všetko potrebné - teda farby, štetce a brúsne papiere. Vlastne mi už nič nechýbalo. A tu  je výsledok...


Skrinka po úprave je na mieste. 

A už sú na rade ďalšie skrinky...zatiaľ proces patinovania ...

Ďalšie dve sú na mieste...


Konečne aj veľká skriňa je hotová


Ružičky  a šalvia zo záhrady

Vylepšenie záclony - hodvábne stuhy a vintage ružička

                                                  

Asistent Jackie ... :)
Do nového dňa vám prajem všetko krásne. Napokon, veď je piatok a mnohí sa tešia na víkend. Tak teda príjemné prežitie víkendu. 

                                                                                           Iveta









3 komentáre:

  1. Pekne si si napatinovala, vydarená práca. A v rodinnom dome sa určite všetko lepšie renovuje, ako v paneláku.
    Maj krásny víkend.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, neskutočne ma to potešilo. Je pravda, že je to v rodinnom dome lepšie, lebo keď je teplo, dá sa robiť vonku. Už nech je teplo... :) Prajem ti krásny víkend a teším sa na všetky nádherné inšpirácie. :)

      Odstrániť
  2. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovedaťOdstrániť